Trend politik kotor Malaysia – Koleksi video dan gambar

Post ini gua sengaja masukkan dalam categori karut, sebab memang mengarut. Kebelakangan ini gua tengok benda ni dah jadi macam trend dalam senario politik Malaysia. Gua dok peratiii je. So hari ini gua ada masa lapang sikit untuk kumpul semua video-video ini. Untuk makluman gua bukan penyokong mana-mana parti politik dan tidak mempunyai keahlian dengan mana-mana parti politik. Gua sedar hampir semua video dan gambar yang dikumpul kat sini menunjukkan pihak yang satu tu sahaja, jangan salahkan gua sebab memang ini yang gua jumpa. Gua tak jumpa langsung video dan gambar untuk pihak yang lagi satu tu. So kalau ada yang gua terlepas pandang, para pembaca boleh kongsikan sumber-sumber dia kat ruangan komen dan Insya Allah, gua akan masukkan kedalam post ini sekali. Layan……









Ok yang ni mungkin trend pihak yang lagi satu tu.

p/s : gua gelak tengok brader gemok ni je, kah kah kah.

One Response to “Trend politik kotor Malaysia – Koleksi video dan gambar”

  1. Anonymous says:

    gua pun peratiii je

Leave a Reply